piątek, 26 grudnia 2014

Szaro-bury..A jednak POCZĄTEK!

Witam

Podstawowe informacje zamieściłam nad moim zdjęciem, ale będę chciała wspomnieć o innych zainteresowaniach być może później.
Blog posłuży mi jako dziennik. Chciałabym was zainteresować, pokazać wam, nieco pełniejszą barw stronę świata. 
 Pozwólcie, że zacznę od siebie, mam nadzieję, że i was kiedyś będę miała przyjemność poznać. 
Nie przepadam za ograniczeniami.. Właściwie to, nienawidzę ograniczeń. Przeważnie kieruję się kreatywnością. Słucham głównie rocka, ale jestem otwarta na inne gatunki muzyczne. Muzyka powinna być przede wszystkim z przesłaniem. Lubię mądrą muzykę. Czytam książki, ale ostatnią książkę jaką przeczytałam, jest dobrze znana i uwielbiana powieść "Gwiazd naszych wina". 
Już dawno słyszałam o filmie, jednak wcześniej nie miałam okazji sięgnąć po dzieło pana John'a Green'a. Natomiast, dzięki mojej wspaniałej przyjaciółce jakoś się zmobilizowałam i nie żałuję! Osobiście, chyba przez książkę, filmem nie byłam tak wniebowzięta, lecz cała te zamieszanie Green'a oceniam na kawał dobrej roboty. 

                                                      Jedno z kilku zdjęć wspaniałych
                                                      Może ktoś zna? Paramore :)
Hah, właściwie to zabawnie wyszło..Miałam tu się rozpisać o sobie..
No trudno, resztę rzeczy póki co zostawię w tajemnicy.
Do ponownego napisania duszki :)

6 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu i czekam na kolejne posty!

    Co powiesz na obserwację za obserwację? Daj znać u mnie.

    http://fashion-is-on.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/channel/UCkTSLDXgJlmLMJ0iEcRAdfw/videos
    Jestem początkującą youtuberką, więc byłaby mi bardzo miło, gdybyś zasubskrybowała mój kanał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny start, życzę powodzenia w dalszym blogowaniu:)
    Zajrzyj do mnie jeśli masz ochotę i czas, może wspólna obserwacja?
    Pozdrawiam - http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w prowadzeniu bloga... I plusik za Paramore dobra muzyka ;)...

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post! :)
    zwyklyblog-zwyklejdziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę wpadał częściej ;) ciekawie piszesz można się wciągnąć ;)
    Zapraszam : http://nie-jestem-normalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń